
Тук можете да се запознаете с пълната информация относно методите, цените и особеностите за доставка на избраните от Вас продукти.
Ако не намирате отговора на въпроса си тук, моля оставете ни съобщение чрез формата за “Обслужване на клиенти” или позвънете на посочените в “Контакти” телефони.
Когато направите поръчка, задължително наш оператор се свързва с Вас, за уточняване на детайлите по поръчката и той ще Ви уведоми за точния ден на доставка!
Куриер
-
Електронен магазин amitica.bg работи с куриерска фирма Еконт Експрес.
Методи на доставка
-
Получаването на продуктите става САМО ЧРЕЗ КУРИЕР.
Цени за доставка
-
Безплатна - поръчки на стойност над 300лв са с безплатна доставка. (Моля отбележете, че торовете и кутиите с бомбуси не подлежат на безплатна доставка и се изпращат отделно, като доставката се поема от купувача).
-
Всички останали доставки - са по тарифи на ЕКОНТ в зависимост от килограми, наложен платеж и др.
-
Сумата ще бъде автоматично калкулирана при вашата онлайн поръчка
ИЗВЕСТЯВАНЕ ЗА ПРАТКА И ОПЦИИ ЗА СМЯНА НА АДРЕС/ ДЕН
-
В деня на доставка ще получите SMS с номер на пратката, крайната стойност, името и телефона на куриера.
-
Можете да промените деня за доставка и адреса, като се свържете с вашия куриер, чиито данни са в SMS-а.
МЕТОДИ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПРАТКА ЧРЕЗ КУРИЕР
-
До врата на клиента - куриерът ще Ви посети на посочения от Вас адрес.
-
До офис на куриера -може да посочите удобен за вас офис на куриерската фирма като адрес на доставка и да получавате от там поръчаните продукти.
Важно:
Поради спецификата на продукти като биоагентите, тяхната доставка отнема от 3-4 дни до една седмица.
Защита на личните данни
amitica.bg гарантира, че предоставената от Вас информация (адрес, име, телефон) се използва само за целите на доставка на вашите заявки и остава напълно поверителна. Информацията НЯМА И НЕ СЕ предоставя на трети лица. За повече информация, моля прочетете нашата „Политика за поверителност“.
Рекламации и връщане на стоката
Може да направите рекламация на всяка закупена от нас стока при основателна причина (изтекъл срок, повредена опаковка и др.) Моля за тази цел се свържете с нас за да може да уговорим начин на нова доставка или замяна. Разходите по връщане на дефектиралия продукт са за наша сметка.
В срок от 14 работни дни от дата на получаване на стоката Вие може да я върнете или подмените. За тази цел стоката не трябва да е с повредена или отваряна опаковка и трябва да е във вид, който е получена. Транспортните разходи в този случай са ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА според тарифите на куриерската фирма, която е избрал.